norrlandsflamma

Alla inlägg under maj 2012

Av Malin Nyström - 4 maj 2012 08:01

Jag hoppas att alla har sovit gott! Det har i alla fall jag gjort. Vissa av er sover säkert fortfarande men själv så är jag uppe ganska tidigt även denna dag!

Vaknade av mig själv vid 07:30, och då startade jag dagen väldigt lugnt med en stor kopp grönt rykande te, frukost och mys framför tv'n. Nu börjar det däremot bli dags för mig att bege mig på ett uppiggande morgon promenad och sedan blir det att sola i 15 minuter.


Ha en bra dag! ♥

Av Malin Nyström - 3 maj 2012 17:34


Blus Gina tricot, Klocka Ur & penn  Jeggings Cubus, Skor H&M

Av Malin Nyström - 3 maj 2012 16:58

Efter att jag hade ätit morgonens super goda frukost, morgonmyst en stund och gjort mig i ordning för denna dag så begav jag, C, T och J oss ut på samhället för att äta lunch, ragga runt lite och äta glass! Trevlig dag hittills, hoppas den fortsätter i samma stil.

För övrigt så har jag precis kommit innanför dörren och ska alldeles strax göra iordning en lättare middag och sedan göra mig klar för ett underbart Bodypump pass. Hörs!

Av Malin Nyström - 3 maj 2012 08:30

God morgon! Vaknade lika ovanligt tidigt idag som jag har gjort de senaste fem dagarna, och jag är även på ett extremt bra humör, så jag bestämde mig för att starta dagen på bästa möjliga sätt. Alltså det vanliga, med en uppigande morgon promenad och lite härliga styrkeövningar. Så nu är det helt klart dags för en smarrig och nyttig frukost. Underbar morgon!

Av Malin Nyström - 2 maj 2012 17:50

Har just ätit middag: Fullkornspasta, bacon, korv, lite sallad och citronvatten. Satt fint, dock kanske inte den glammigaste middagen, men det duger! Nu ska jag vila ner maten en liten stund och sen dra ut på en blåsig men förhoppningsvis ändå härlig promenad. Ska även försöka få med mig C på promenaden, det kan dock bli lite svårt.. Men försöka går ju!   

Av Malin Nyström - 2 maj 2012 16:26


Tröja Gina tricot, Linne Gina tricot, Jeggings Cubus, Skor H&M

Av Malin Nyström - 2 maj 2012 15:15


Jag gillar verkligen den där stilrena classy outfiten med stickad tröja över skorta. Eller en kavaj över ett linne, höga svarta byxor med skorta instoppad, eller ett enkelt vitt linne instoppad i en tight hög kjol. Ja, ni vet sån där typiska kontors outfit, fast med en liten touch. ..Här nedanför är en bild på en riktigt fin outfit, den plus svarta tighta jeans byxor. Eller för att få outfiten att se mer vårig och ljus ut så skulle denna plus tighta pastell färgade jeans också vara super fint.


Ovido - Quiz & Flashcards