norrlandsflamma

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Malin Nyström - 25 maj 2012 22:34



På mina naglar sitter just nu detta härligt gröna lacket från Isadora.

Älskar verkligen färgen, super somrig! IsaDora Färg 729, Marzipan.

Av Malin Nyström - 25 maj 2012 22:06


Denna blåsiga och småkyliga kväll har jag spelat kubb tillsammans med några av mina vänner. Första gången jag spelar kubb detta år, men jag borde kunna prestera några matcher till innan säsongen anses över. Hoppas bara det är lite varmare nästa gång, höll på att frysa ihjäl ikväll.


Just nu sitter jag och värmer mig under mitt mysiga täcke med en stor kopp rykande varm vaniljte i mina kalla händer. ..Om ett litet tag ska jag starta någon bra film och mysa ner mig i soffan riktigt ordentligt med täcke, kudde, saft och massor av gooooodis! ♥

Av Malin Nyström - 25 maj 2012 15:08

Jag har gjort ett STORT misstag angående mitt hår, och jag ångrar det jätte mycket. Trivs inte alls i min nya färg. Den skär sig mot både min hy- och ögonfärg, även mot alla mina kläder som jag gillar till och med allt de vita. Och då är det illa..


Min gamla hårfärg på denna bild, hur kunde jag vara så dum att bleka mitt hår..?


Jag känner att jag verkligen måste försöka få tillbaka min gamla hårfärg, i alla fall så nära som möjligt. Trivdes verkligen i den färgen, men då måste jag självklart ställa den dumma frågan till mig själv - Varför blekte jag håret när jag trivdes så bra i den gamla? Och allt jag kan svara är att jag nog ville testa något nytt. Och nu har jag gjort det, och jag ångrar det.. Det svider dock att färga håret ännu en gång eftersom det sliter så enormt mycket på håret, men jag måste verkligen. För det här går inte.
I want my hair back!

Av Malin Nyström - 25 maj 2012 11:25

Hej på er! Hoppas ni sovit gott i natt, det har i alla fall jag gjort! Jag har varit vaken i några timmar nu, vaknade vid halv nio idag och det är faktist riktigt skönt att gå upp så där tidigt. Hatar att vaknar runt tolv, för då känns det verkligen som man sovit bort hela dagen, så himla jobbig kännsla. Så imorgon ska jag faktist försöka ta mig upp innan åtta. Aja, nu ska jag sluta babbla. Ska äta min lunch nu som består av en mumsig omelett och några broccolin och sedan ska jag ut och gå en sväng, vi hörs lite senare!



Min super nyttiga och goda omelett som är fylld med tomat och kalkon, till det blev det några broccolin.

Av Malin Nyström - 25 maj 2012 01:30

Oj oj, vad gör jag uppe så här sent egentligen? Jag har ju lovat mig själv att få ordning på min dygnsrytm igen, och det kan bli lite svårt om jag är vaken halva natten..


Ikväll har jag:

Efter kvällens härliga Bodypump pass begav jag mig ut på en lång kvällspromenad i den härliga kvällssolen tillsammans med Emelie och hennes fina vovvar. Det har verkligen varit jätte skönt väder ute idag, så promenaden var verkligen underbar. ..Sedan blev det att varva ner med ett varmt bad och myspys i soffan med tv tittande i flera timmar. Men nu är det sovdags! Ska gå och göra mig klar för sängen. Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards