norrlandsflamma

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Malin Nyström - 1 maj 2012 21:15

Hello! Orkar verkligen inte berätta för er vad jag har haft för mig denna dag, för det är så gott som exakt samma som de senaste fem dagarna. Men en sak kan jag säga och det är att nu är den gamla lägenheten helt klar för att vi ska kunna lämna in nycklarna, och det kommer att göras imorgon på förmiddagen. Så himla underbart härligt att äntligen kunna göra sig av med den, lovley!



Så från och med imorgon kommer uppdateringen att bli normal igen, och inläggen kommer inte längre handla till 90% om städning av lägenhet osv, utan istället kommer det återgå till träning, hälsa, skönhet, mode och mycket mer.

Av Malin Nyström - 1 maj 2012 08:14

God morgon!


Vaknade ovanligt tidigt idag också och även på ett extremt bra humör!


Så nu har jag självklart bestämt mig för att startat denna dag på bästa vis, alltså med en skön morgonpromenad i friska luften, nu när solen är uppe så tidigt så är det ju bara ännu mer underbart att ta en härlig morgonpromenad. ..Plus att jag sedan ska äta en riktigt smarrig frukost. Härligt! Jag känner mig så himla pigg nu för tiden och det beror nog mycket på att det är så ljust ute. Eller vad tror ni?  



Planerna för dagen är att göra det allra lilla sista i gamla lägenheten, göra några ärenden och sedan bara ta dagen som den kommer. Vad ska ni hitta på idag?


Ha en toppendag!

Ovido - Quiz & Flashcards