norrlandsflamma

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Malin Nyström - 14 maj 2012 13:53

Yeees, nu har jag äntligen lyckats få lite fart på denna otroligt segstartade dag. Allt som jag ville göra tidigare har jag nu gjort. Jag har gjort iordning någonting gott till brunch, fixat mig och gjort mig fin för dagen, har även ringt mitt viktiga samtal. Heja mig! 

Nu ska jag försöka fortsätta vara driftig och bege mig ut i det halvtråkiga vädert för att göra några ärenden. Så vi hörs lite senare!

Av Malin Nyström - 14 maj 2012 10:45


Hej på er! Vaknade för ett litet tag sedan, och det känns verkligen som om jag sov lite för länge idag. Sedan jag vaknade har det gått riktigt segt att rulla igång dagen. Fattar inte varför, är faktiskt riktigt pigg men ändå så känns allting gå så himla segt. Man kanske bara inte är i form jämt. Men jag vill komma igång ordentligt idag. Jag vill göra i ordning någonting gott till brunch, vill fixa mig och göra mig fin för denna dag, vill ringa mitt viktiga samtal, jag vill, vill och vill.. Fattar inte varför jag är så seg idag. Peppa mig någon!


Ovido - Quiz & Flashcards