norrlandsflamma

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Malin Nyström - 26 maj 2012 19:15


Ikväll har jag planerat in en lugn och mysig Eurovision-kväll hemma hos min mor och far, där jag även kommer tillbringa hela natten, ska sova där denna natt. Min kropp mår inte så bra just nu, så jag ska bara ta det lugnt och ha det lugnt runt mig resten av denna dag och vila. Blir kanske en kort  avslappnande promenad innan klockan nio, men sedan blir det mys framför tv tills jag somnar. Ska självklart hejja på Loreen, hon är verkligen helt magisk!

Av Malin Nyström - 26 maj 2012 08:45

Då var jag vaken och pigg!
...okej, det var väl en liten överdrift. Men efter en ordentlig frukost och en stor kopp med vanilj te så är jag garanterat på G igen. Efter frukosten hade jag tänkt bege mig ut på en riktigt lång härlig promenad i solen, är faktist riktigt taggad på att motionera massor idag, även fast jag kanske är lite trött just nu. Men en promenad piggar alltid upp.


En riktigt fin bild enligt mig.. Får härliga sommarkänslor av den.

Ovido - Quiz & Flashcards