norrlandsflamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin Nyström - 31 augusti 2012 22:15



Denna fredagkväll har jag varit i full gång med att packa, packa ner allt som ska flyttas vilket är allt vi äger. Dock så tog lådorna slut, så jag får fortsätta imorgon istället. För efter helgen är det flytt som gäller, till ett fint nytt hem med en ny start!

Har även hunnit med en timmas lång kvällspromenad, skönt. Så nu hade jag tänkt att ta mig en stor kopp te och bara ta det lugnt tills dess att jag somnar. Kram på er!

Av Malin Nyström - 31 augusti 2012 14:50

Så var den äntligen här, dagen som jag och C väntat på så länge. Idag har jag hämtat kontraktet och fått nycklarna till våran nya lägenheten. Som jag har längtat! Ska bli så himla kul och börja fixa i ordning lägenheten. Den är alldeles pefekt, och underbart fin. Så om några få dagar går det stora flyttlasset. Äntligen!



Av Malin Nyström - 31 augusti 2012 13:19


Tröja
Monki, Tubtopp Gina tricot,
 Bälte H&M, Jeans Gina tricot, Skor Scorett

Av Malin Nyström - 31 augusti 2012 09:09

Frukost är något jag absolut inte klarar mig utan. Därför är det roligt att det går att variera den så mycket! Här kommer massor av frukost inspiration. Alla bilder är hämtade från weheartit.com.

Av Malin Nyström - 30 augusti 2012 21:36

Var precis och solade i 15 minuter.Riktigt skönt! Jag har inte solat på hur länge som helst, och nu då det är så himla mörkt ute på kvällara så kände jag att jag ville njuta av lite sol och vämre i några minuter.


Har självklart även rört på kroppen ikväll, körde ett lagomt jobbigt träningspass, friskis och svettis tror jag det heter. Riktigt rolig träning som ger en massa positiv energi vill jag lova. Testa om du inte gjort det än! Nu ska jag tvär duscha och sedan bara ta det lugnt. 

Av Malin Nyström - 30 augusti 2012 15:45


Nu hade jag tänkt testa käka lite rosenrot. Har läst att rosenrot är ett kosttillskott som ska vara toppenbra för det mesta. Den ska gör oss piggare, gladare, verkar antidepressivt, öka koncentrationen, öka lusten, förbättrar stresshantering och kan till och med stärka sexlusten. Allt man behöver nu i höstmörkret!

Visst låter det nästan för bra för att vara sant? Men jag ska helt klart testa och se om jag märkerav någon positiv effekt.

Av Malin Nyström - 30 augusti 2012 15:00

Hur underbart vore det inte att ha en walk-in closet a la Carrie i Sex And The City? Tänk er att prydligt kunna hänga upp alla kläder på fina galgar utifrån färgkulörer och ställa upp väskor och skor på hyllor. Oh, to die for. Härmed lovar jag mig själv, att en vacker dag ska jag styra upp med en walk-in closet tagen direkt ur mina drömmar. Vill och måste ha!

Av Malin Nyström - 30 augusti 2012 13:02

Har precis lunchat loss på min riktigt goda omelett, till den blev det även en morot och lite sallad. Himla gott måsta jag få säga, och nyttigt! - Nu blir det att vila ner maten en liten stund och sedan ska jag ut och göra några ärenden.

Skapa flashcards