norrlandsflamma

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Malin Nyström - 12 maj 2012 18:21


Tröja Second hand, Klocka Ur & Penn, Jeggings Dollar store, Skor Skohuset


Tänker bara droppa in en tydligare bild av hur lilla jag ser ut idag. Vad tycks om mina nya jeggings, visst är de riktigt snygga? ..För er som gillar dem lika mycket som jag, så kan jag avslöja att de finns att köpa på Dollar store för endast 50 kronor. Ett riktigt fynd!  


Hur som helst, har nyss ätit en mumsig sallad till middag och nu hade jag tänkt bege mig ut på en härlig promenad. Hörs senare!

Av Malin Nyström - 12 maj 2012 10:00



Godmorgon, inatt har jag verkligen sovit som en liten prinsessa, känner mig otroligt pigg och utvilad idag. Underbart! Vissa av er sover säkert fortfarande med tanke på att det faktiskt är lördag idag, men själv så var jag uppe ganska tidigt idag! Eller i alla fall tidigt med tanke på när jag somnade igår.


Vaknade helt utvilad vid åtta imorse, då startade jag dagen väldigt lugnt med lite godis och Loka som fanns kvar från nattens mys och Fab 5. Sedan begav jag mig ut på en liten uppiggande morgonpromenad och efter det blev det att äta en god frukost. ..Nu ska jag börja göra mig i ordning för denna dag. 


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards