norrlandsflamma

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Malin Nyström - 29 maj 2012 21:18

Excuse me..


...men idag har jag har jag verkligen inte haft tid eller lust till att blogga. Har haft fullt upp hela dagen, så jag har tyvärr inte hunnit skriva något vettigt alls. C fyller ju som sagt år denna dag, så ett STORT grattis till mitt underbara hjärta!


Idag har jag och C bland annat sprungit runt som tokar och gjort massa ärenden, hittat lite nytt och fint till lägenheten plus lite gott födelsedagsfika som vi bjudit nära och kära på idag. ..Ska självklart visa bilder på lägenheten så fort vi fått ordning på den helt och hållet. Dock så har vi inte fått får vårat köksbord och stolar ännu, måste vänta cirka två veckor till.. Men snart. 


Jag har även hunnit färgat om mitt hår idag, så nu är jag gråhårig ännu en gång i mitt liv. Haha, men det försvinner lite grå färg varje gånga jag tvättar håret så inom kort är jag ljus askblond igen. Måste bara ha lite tålamod!


Nu hade jag tänkt byta om till lite varmare kläder och bege mig ut på en lång promenad. Har som blivit lite väl mycket gofika idag, men gott var det i alla afall. Så nu ska jag sluta skriva massa strunt och bege mig ut också hörs vi väl senare!


Hoppas att eran dag har varit lika bra som våran!

Ovido - Quiz & Flashcards