norrlandsflamma

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Malin Nyström - 13 maj 2012 13:34



Har fortfarande inte tagit tag i någonting alls.
Dålig jag är. Har i alla fall fått på mig lite kläder, ätit lunch och så fort jag har postat det här inlägget så tar jag på mig mina hörlurar, sätter igång lite härlig musik och beger mig ut på en lång promenad. Efter att jag varit ute en sväng brukar jag bli pigg och peppad på att göra saker. See you later!

Av Malin Nyström - 13 maj 2012 09:00


I dag är jag på ett riktigt gott humör och ska nu äta en riktigt lång mysig frukost framför tv'n. Resten av dagen är inte planerad, men jag gissar på en härlig långpromenad, kanske lite städning samt ta hand om min kropp genom att ha massa underbar me-time. Those sunday things, you know?


Ha en härlig söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards