norrlandsflamma

Alla inlägg under juli 2012

Av Malin Nyström - 31 juli 2012 17:36


 
Det är verkligen skiftande väder idag! Ena stunden är det skinande sol och plus 20 grader, och andra är det spö i backen, åska och riktigt skitväder, och sedan tittar solen fram igen samtidigt som det ragnar, och till sist är det sol och lugnt igen.. Visst vill vi bara ha sol och värme nu? Börjar bli riktigt less denna usla sommar.


Av Malin Nyström - 31 juli 2012 11:15


Godmorgon! Eller goddag borde jag väl kanske skriva istället. Har varit vaken i någon timma och bara tagit det lugnt. Just nu sitter i alla fall och kollar på tv. Känner mig lite trött och seg idag men ska strax ut på en liten och lugn promenad i solen, så efter det har jag kanske vaknat lite mer till liv. Hoppas det i alla fall!

 

Dagens planer är att fixa lite ärenden och sedan bara ta det lugnt. Har tyvärr lyckats bli lite förkyld så jag ska försöka bli frisk så fort som möjligt så jag kan börja träna igen. Har inte tränat någonting på två hela veckor, har lite ångest.

Av Malin Nyström - 30 juli 2012 21:00

Hej på er! Har varit hemma i ett dygn snart, och jag skulle gärna skriva om allting som har hänt under alla dessa dagar som jag har varit borta, men jag gör nog inte det med tanke på att ni inte ens skulle orka läsa hälften. Tar det alltså kort nu, hoppas ni orkar läsa.

 

"Borta bra men hemma bäst" brukar man väl säga, eller? Det har verkligen varit härligt att få slippa urtråkiga Arvidsjaur. Har under dessa dagar varit i Göteborg, Stockholm och Iggesund, har haft en rolig och händelserik tid. Över 20grader varmt varje dag och 22 i vattnet, minst sagt underbart!

 

Har handlat lite på Ullared, kikat på massa djur på Kolmården, hälsat på hos nära och kära, massa shopping, tittat på 5D bio, åkt SkyView på Globen och massa annat. Har även fått testa köra en sådan jetski som man måste stå upp på, och det måste vara bland det roligaste jag har gjort på väldigt länge. Funderar till och med på att skaffa en egen till nästa sommar.

 

Så säg mig en anledning till att inte vilja ha det så i minst 1 vecka till? Är nästan lite deppig över att vara hemma igen. ..Fast det är ändå skönt att få sova i sin egen säng och ha lite egen tid!


Bilder från dessa dagar och shoppingen kommer upp inom snar framtid.

Av Malin Nyström - 22 juli 2012 19:47

Hallå alla fina! Det har i stort sett ekat tomt här nu ett bra tag och det är tyvärr så att inspirationen och lusten av att sitta vid datorn inte riktigt flödar just nu medans jag inte är hemma i norrland. Är helt i SEMESTER MODE. Så uppdateringen i bloggen kommer inte att bli mycket bättre förrän jag är hemma igen, kanske kikar in någon enstaka gång. ..men inte mycket mer.
 
 
Vi hörs ungefär den 29 igen, alltså om en vecka! Och då lovar jag att det blir 100% bloggning med en massa bilder och inspiration. Ha det bra sålänge och ta hand om varandra. Kram på er!

Av Malin Nyström - 18 juli 2012 04:45


Hur mår ni idag? Med mig är det i alla fall toppen. Vaknade precis, och ska strax gå upp och göra mig lite te och mackor till frukost. ..Idag är det en lång dag med en långresa som väntar, men förhoppningsvis så blir det ändå en riktigt händelserik dag med massor av roliga upplevelser.

 

Ska som sagt ända ner till Göteborg idag för att bland annat shoppa, se nya saker och göra massa annat skoj. Det ska bli otroligt kul! Men innan dess hade jag ju tänkt hinna äta lite frukost och fixa mig. Så nu måste jag skynda mig. Se yaa!


Av Malin Nyström - 17 juli 2012 22:45



Så var det kväll igen, och det börjar verkligen bli dags för mig att sova. ..Hela denna kväll har jag varit duktig och städat i huset, packat ner nästan allt i väskan, handlat lite mumsigt godis och tagit mig ett välförtjänt bad. Så nu är jag mer än redo för morgondagens lååånga resa.


 

Imorgon åker jag och C till Göteborg, först flyger vi ner till Stockholm och sedan fortsätter vi våran resa ner till Göteborg med buss. Bussresan tar ungefär sex timmar, lite segt. Men det ska bli riktigt roligt och otroligt skönt att få slippa denna otroligt tråkiga kommun i några dagar. Men om jag ens ska ha en liten chans att orka upp imorgon så måste jag verkligen försöka göra mig klar för att sova nu.

 

God natt och sov gott!

Av Malin Nyström - 17 juli 2012 18:45

Huh! Äntligen har jag en stund över till bloggen, har varit fullt ös hela dagen. Hoppas att eran dag har varit bra, för det har i alla fall min varit! Har sprungit runt som ett tok i både huset, lägenheten och på andra ställen hela dagen, har fixat och donat inför morgondagens resa.

 

Längtar!

 


 

Men nu måste jag fortsätta med att packa ner allt super "nödvändigt" i min väska. Försöker verkligen bara packa det allra nödvändigaste, men det är så himla svårt ju.. Lite senare ska jag nog varva ner med ett härligt bad.. Puss på er!

Av Malin Nyström - 17 juli 2012 09:30


 



Godmorgon.

Det finns nog inget bättre sätt att starta morgonen på, än att vakna helt utvilad till ljuvlig fågelkvitter utanför och solen som strålar in genom fönstrets persienner, helt underbar start på dagen! Håller ni med? Så nu är jag på riktigt bra humör och hade tänkt börja dagen med en god frukost och sedan bege mig ut på en solig morgonpromenad. 

 

Ha en underbar dag! ♥

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer
♥

Ovido - Quiz & Flashcards