norrlandsflamma

Alla inlägg under maj 2012

Av Malin Nyström - 17 maj 2012 19:45


Bodypumpen gick galant och jag känner mig riktigt härligt mör i kroppen nu. Höll dock på att missa hela passet, hade tagit totalt fel på tiden. Men som tur är så påminner min snälla telefon mig 10 minuter innan varje bodypump pass börjar, så jag hann precis dit innan det började. ..Jag har nu fyllt på med lite protein, så nu har mina muskler fått bränsle för återhämtning.

Nu mys framför Du är vad du äter, sedan blir det att avsluta kvällen med att fara ut på en lugn liten kvällspromenad tillsammans med C.


Av Malin Nyström - 17 maj 2012 15:51






Plus lite andra småsaker..

Av Malin Nyström - 17 maj 2012 10:47

Hello sunshine's! Tog en lång sovmorgon, promenad med Christian, sen brunch och nu ska jag skriva en lista på saker som behöver göras idag. Det blir städning av lägenheten och massa annat. Känner mig utvilad, pigg, peppad och redo för att fixa och greja i hemmet.

Kommer självklart även fixa och lägga upp bilder på allt från de senaste dagarnas shopping..

Av Malin Nyström - 16 maj 2012 19:10


Blus Gina tricot, Väska Second hand, Jeggings Dollar store, Skor Din sko

Av Malin Nyström - 16 maj 2012 15:36

Ni minns väl att jag och C hade en liten tripp till Luleå igår? Kom dock nyss på att jag har inte nämnt vad vi gjorde där. Förutom att pappa skulle operera sig, så  blev det som ni säkert redan förstår att medans han låg under kniven så blev det att vi begav oss ut på en liten shoppingtur för att köpa lite nya "extremt nödvändiga" grejor till lägenheten och oss själva så klart. Vi hitade massor av fina saker, vi hade dock även tänkt köpa ett nytt fint köksbordsset men tyvärr så hittade vi inget som vi verkligen gillade, så det blev inget.


Men idag var vi in och kollade i Arvidsjaurs enda men riktigt fina möbelaffär för att se om vi hittde ett fint set och det gjorde vi, ett superfint som både jag och C gillade! Så om någon vecka står det förhoppningsvis ett nytt fint köksbord och fyra lika fina stolar i vårat kök. ..Det blev även lite andra saker idag men jag visar det plus allt från igår lite senare idag.

Av Malin Nyström - 16 maj 2012 10:30


Skönt med en lagomt lång sovmorgon idag, speciellt efter gådagen! Har för övrigt just varit ut på en uppigande morgonpromenad tillsammans med C i det härliga vädret, och sitter just nu och riktigt njuuuter av min underbara frukost. Fasen, jag ÄLSKAR verkligen frukost! Brukar till och med längta till den när jag går och lägger mig om nätterna. Är ni likadana, eller är jag bara lite knasig?


Av Malin Nyström - 15 maj 2012 19:47


Det här är livet. Det är det här som får en att stå ut resten av året i det här eländiga landet. Okej nu kanske jag överdriver en smula, men bara lite. För att det är dessa dagar som får mig att stå ut med vädret i Sverige. Jag är liksom inte gjord för snö, regn, mörker och vinter, det är absolut inte min grej. Men det är det här, jag älskar verkligen den underbara solen och värmen!

..Ska självklart ta vara på dagens sista härliga solstrålar med en härlig kvällspromenad med Emelie och hennes små söta vovvar.

Av Malin Nyström - 15 maj 2012 08:08


Godmorgon! Jag hoppas att alla har sovit riktigt gott inatt! Vissa av er sover säkert fortfarande men själv så har jag varit vaken ett tag nu, var uppe ganska tidigt idag! Väckarklockan väckte mig som sagt innan sex idag. Då startade jag dagen med att fixa mig lite snabbt, packa lite saker och nu sitter  jag här i husbilen bara några få mil från Luleå och äter min extremt goda frukost. Tror helt klart att denna dag kommer att bli en bra dag!


Vet dock inte hur uppdateringen kommer bli idag, men jag önskar i alla fall att ni alla får ha en toppendag idag!

Ovido - Quiz & Flashcards