norrlandsflamma

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Malin Nyström - 22 maj 2012 20:32


 T-shirt Gina tricot, Jeans Gina tricot, Ring Style by Tyra, Skor H&M

Av Malin Nyström - 22 maj 2012 18:30



Nu när solen står på och tittar in på balkongen nu på eftermiddagen för så passar jag på att för första gången nyttja vår mysiga balkong med en tidning och en kopp te som sällskap. Vad jag älskar sol och värmen just nu, humöret är mer på topp nu när dagarna är ljusare och längre, underbart.

Snart blir det att bege sig ut på en liten kvällspromenad och sedan ska jag bara mysa framför tvn resten av kvällen. ..Kommer även lägga ut dagens outfit lite senare.

Av Malin Nyström - 22 maj 2012 11:45

Det här är livet. Det är det här som får en att stå ut resten av året i det här eländiga landet. Okej nu kanske jag överdriver en smula, men bara lite.  Det är verkligen  jättefint väder ute idag, personligen så blir jag så himla glad och fnissig av detta ljuvliga vädret, och det tror jag att nästan alla blir. SÅ UT I SOLEN MED ER! ..Jag ska stänga igen min datorn direkt jag postat detta inlägg och drar ut i den underbara solen för att fortsätta på min samling av fräknar.


Av Malin Nyström - 22 maj 2012 11:15

Hej på er! Som ni säkert har märkt så tog jag en liten oplanerad bloggpaus i någon dag, förlåt för det.. Men nu är jag tillbaka och i dag har jag startat dagen på bästa vis med en skön morgonpromenad i det helt underbara vädret, nu har solen äntligen börjat värma lite grann, plus världens smarrigaste frukost framför Förhäxad. Härligt! Känner mig så pigg idag och det beror nog mycket på solen.




Planerna för dagen är att snabbt fixa mig och sedan spendera så mycket som möjligt av denna dag utomhus. Vad ska ni hitta på i dag?

Ovido - Quiz & Flashcards