norrlandsflamma

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Malin Nyström - 9 maj 2012 18:24


Har inte varit och svettats på gymmet på några dagar, så känner att det är dags nu! Har tyvärr lite smått ångest på grund av att hela Arvidsjaur är där nu vid denna tiden. Så får se hur länge jag pallar. ..Resten av kvällens aktiviteter blir det jag brukar göra på söndagar, men jag kände för att lyxa till det lite denna kväll också. Alltså med ett litet hemma-spa, varmt härligt bad, ansiktsmask, hårinpackning, manikyr, you know!


..För övrigt så har jag gett upp gällande mitt mobila bredband, har aldrig tidigare varit med om att det strular så himla mycket av att instalera något sådant tidigare. Har gjort om samma sak tre gånger nu, men ändå så blir allt fel. Så imorgon beger jag mig till expert i hopp om att dom kan hjälpa mig med att fixa det. För tydligen så gör jag ju någonting fel.


Så tyvärr kommer uppdateringen bli fortsatt halv dålig ett litet tag till..

Av Malin Nyström - 9 maj 2012 13:47

..men sedan insåg jag att klockan var två. Så det känndes inte som någon bra idé. Hur har eran onsdag varit hittills? För min del blev det att starta dagen på bästa vis, alltså med att vakna någorlunda tidigt och få vara både pigg och glad. Ta en skön 40 minuters powerwalk. Äta en god frukost bestående av en stor kopp te, två äggmackor och ett saftigt päron. Sedan blev det att mysa framför tv'n och göra mig i ordning för resten av dagens händelser.




Resten av dagen ser ut såhär..

- Fixa mig ett mobilt bredband, så jag kan sitta vid datorn hemma i lägenheten.

- Motionspass antigen ute i friska luften eller inne på gymmet, beror på vädret.

- Posta ett viktigt brev.

Ovido - Quiz & Flashcards