norrlandsflamma

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Malin Nyström - 7 maj 2012 14:41


Kollar just nu runt på lite olika bloggar och massa andra internetsidor samtidigt som jag dricker lite utav min nya favorit bland alla Fun light smaker - Peach Passion! Massor av kärlek till denna ljuvliga smak.

Av Malin Nyström - 7 maj 2012 09:57

Måste helt klart få säga att jag är helt mållös av Rihannas underbara musikvideo till "Where have you been". Vilken skönhet hon är, dansen i första refrängen är nästan förtrollande och allt är helt perfekt .. (0:44) I really love it!



Vad tycker ni om denna musikvideo, hiss eller diss?

Av Malin Nyström - 7 maj 2012 09:04


Godmorgon, nu är det dags för nya tag igen. Efter ett par slappa dagar utan träning, lite sömn och slarv med kosten är det riktigt skönt med nya tag igen. Har börjat dagen med en härlig morgonprommis i solen och sedan ätit en nyttig och mumsig frulle iform av kesella blandat med fun light Peach Passion och olika sorters frön, och till det blev det en stor kopp grönt te! Bra start på denna nya vecka, eller hur?

Tog denna bild idag på min morgonprommis, det är en pytte liten del av vägen jag passerar ibland då jag är ute och går. Men kolla hur mycket snö det ligger kvar på backen, usch..

Ovido - Quiz & Flashcards