norrlandsflamma

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Malin Nyström - 15 maj 2012 19:47


Det här är livet. Det är det här som får en att stå ut resten av året i det här eländiga landet. Okej nu kanske jag överdriver en smula, men bara lite. För att det är dessa dagar som får mig att stå ut med vädret i Sverige. Jag är liksom inte gjord för snö, regn, mörker och vinter, det är absolut inte min grej. Men det är det här, jag älskar verkligen den underbara solen och värmen!

..Ska självklart ta vara på dagens sista härliga solstrålar med en härlig kvällspromenad med Emelie och hennes små söta vovvar.

Av Malin Nyström - 15 maj 2012 08:08


Godmorgon! Jag hoppas att alla har sovit riktigt gott inatt! Vissa av er sover säkert fortfarande men själv så har jag varit vaken ett tag nu, var uppe ganska tidigt idag! Väckarklockan väckte mig som sagt innan sex idag. Då startade jag dagen med att fixa mig lite snabbt, packa lite saker och nu sitter  jag här i husbilen bara några få mil från Luleå och äter min extremt goda frukost. Tror helt klart att denna dag kommer att bli en bra dag!


Vet dock inte hur uppdateringen kommer bli idag, men jag önskar i alla fall att ni alla får ha en toppendag idag!

Av Malin Nyström - 15 maj 2012 00:30


Den här sega dagen är nu slut! Imorgon blir det en tidigt morgon, redan innan klockan sex ringer klockan och sedan beger vi oss till kusten för en heldag i Luleå. Heheh, fast det finns säkert många andra som går upp ännu tidigare? Nu är jag trött som ett litet lam och ska gå och lägga mig brevid mitt underbara hjärta.

- Så nu släcker vi lampan och säger natti!


Ovido - Quiz & Flashcards