norrlandsflamma

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Malin Nyström - 5 maj 2012 09:24

Vet att jag bara för någon dag sedan skrev att jag skulle bli bättre på att uppdatera, men tyvärr så höll det bara i någon dag. Förlåt för det. Men igår blev dett att göra massa annat istället för att bara sitta vid datorn. Efter min morgon promenad och 18 minuters solning blev det egotime för hela slanten. Sedan lite senare på dagen for vi ett gäng till Skellefteå för att se på bio, Avengers i 3D. Riktigt bra film faktist, kan verkligen rekomendera den till de få som inte redan har sett den. - Den handlar om en brokig skara individer med superkrafter som samlas ihop av den hemliga organisationen S.H.I.E.L.D För att skydda planeten mot invaderande styrkor från yttre rymden. Tillsammans bildar de motvilliga superhjältarna gruppen The Avengers. ..För ni som inte vet så yes, här där jag bor så måste man färdas minst 12,6 mil enkel väg för att kunna se 3D bio. Illa, eller hur?



Förövrigt så sitter jag just nu och försöker tagga inför dagens cruising i Piteå. Dock så var det första jag såg då jag vaknade massa snö fallandes ner från himmelen! Så typiskt, cruising och snö eller regn för den delen också går inte riktigt ihop. Bara hoppas att vädergudarna är på våran sida och gör vädret åtminstonde lite bättre senare idag! Håll tummarna med mig nu, så är ni uber gulliga. ..Men nu ska jag sluta babbla så himla mycket och göra mig lite frukost istället. Godmorgon försten!

Ovido - Quiz & Flashcards