norrlandsflamma

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Malin Nyström - 6 maj 2012 15:00

...lovely outfit. Älskar verkligen min nya mint-gröna kjol som jag i hittade på Gina tricot i Piteå förra veckan. Som jag har skrivit tidigare så tycker jag helt klart att mint-grönt är en av det finaste färgerna denna vår och sommar, så om du inte redan har någonting i denna färg, gå och skaffa det! Du kommer garantert inte att ångra dig.



T-shirt Gina tricot, Kjol Gina tricot, Overknee strumpor Minns tyvärr inte, 

Ringar Gina tricot, Halsdband Lindex, Skor Din sko

Av Malin Nyström - 6 maj 2012 14:30

 


Hej på er! Har varit vaken i några timmar nu, men har inte prioriterat datorn, finns som massor av annat viktigt att göra i livet än att bara sitta vid datorn. Eller hur?  ..Men som sagt så blev det Piteå cruising igår,  riktigt trevligt. Men himmel såååå tråkigt väder det var hela dagen, bara massor av snö. Jag är riktigt j*vla less all snö nu, HATAR den! Okej, om det bara är molnigt men snö, hell NO! Det ska ju för tusan vara så gott som sommar i maj, men nu likanar det mer mars än maj. Usch! Hur är vädret där ni bor? 

 

Denna dag ser ut ungefär såhär..
- Fixa i lägenhet och fräscha till mig. 

- Äta en riktigt god middag hemma hos min mor och far.

- Bara ta det lugnt med C, blir nog en myskväll med nyttig chokladmouss och film.


Götta på bara.

Ovido - Quiz & Flashcards