norrlandsflamma

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Malin Nyström - 27 mars 2012 22:15

Ännu en dag har passerat och det börjar bli dags för mig att avrunda dagen med lite livs nödvändig kvällsfika och sedan ska jag försöka sova. ..Denna kväll har jag inte gjort så mycket annat än att gå en lång och härlig kvällspromenad, degat i soffan och ätit lite gooodis! Blev tyvärr ingen "me-time" idag, så jag tar det imorgon istället.

..Nu måste jag dock sluta skriva, håller på at slockna framför datorn, så godnatt och sovgott! ♥

 

Av Malin Nyström - 27 mars 2012 17:05

 

Dom här kläderna vill jag gå runt med i sommar. Tänk på stranden tillexempel, passar ju perfekt! Enkelt och riktigt snyggt. Gillar det vita spetslinnet, och shortsen var ju redigt tuffa? Och alla smycken matchar ju outfiten suveränt! Give it to me!

Av Malin Nyström - 27 mars 2012 12:00

Här är en rikigt bra video där Amanda Latona visar på några helt fantastiska rumpövningar. Hon tar personligen med dig på en tur i gymmet och visar dig några riktigt bra övningar, hon ger dig även några av hennes egna tips. Denna kvinna vet helt klart vad hon pratar om - see why.


Nästa gång jag beger mig till gymmet ska jag självklart testa några av dessa övningar, för visst verkar det som om dessa övningar ta rikigt bra på rumpan? Så inom kort har jag en rumpa to die for. Haha!

Av Malin Nyström - 27 mars 2012 09:30

God morgon sötnosar! I dag är jag lite trött men jag ska precis äta en smarrig furkost och ska sedan ta en härlig morgonpromenad så snart är garanterat energin på topp igen. Planerna för dagen är städa, ringa ett viktigt samtal och ha lite me-time. Kanske inte den mest händelserika dagen. Men det ska bli härligt med lite me-time, var ett tag sedan sist. ..Tror att denna dag kan bli riktigt bra, men väldigt lugn!


Ha en underbar tisdag ♥

Ovido - Quiz & Flashcards