norrlandsflamma

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Malin Nyström - 3 mars 2012 18:44

♥  Middag.
Ja, för ovanlighetens skull så har jag faktiskt inte ätit middag ännu. Men ska strax gå till köket och börja tillaga den, kvällens middag blir fulkorns makaroner och köttbullar med en god sallad till.
♥  Tv och film kväll.

Denna dag avslutar jag med en lugn mysig tv och film kväll, först blir det melodifestivalen och sedan har jag laddat upp med några tjejfilmer som jag vill se. ...Och ingen myskväll utan något gott att äta, eller hur? Så självklart har jag handlat hem lite choklad och massor av jordgubbar till ikväll.

Av Malin Nyström - 3 mars 2012 15:23


Asså omg, tusan vad gott detta skulle sitta med några bitar mörk mintchoklad just nu! Haha, jag sitter nästan och dreglar. Tror jag ska skynda mig till Dollar innan dom stänger för att köpa mig lite underbar choklad. Det är ju trots allt lördag idag, och då får man äta godis! ^^

  

Av Malin Nyström - 3 mars 2012 14:33

Fint väder idag också, wihoo! Har nyss varit ute på dagens andra promenad, denna gång blev det dock en längre promenad. Det är så härligt väder ute så jag skulle nog kunna vara ute och gå ända tills solen gått ner och lite till, men det har jag varken ork eller tid till. Men jag älskar verkligen att vara ute och gå då det är fint väder.  ..Tycker dock lite synd om Christian som är nere i gruvmörkret och missar detta underbara väder. 

 Nu ska jag göra mig ett litet mellanmål som kommer att bestå av en god hallon smoothie och några jordgubbar och om någon timma är det dags för ett härligt träningspass i gymmet tillsammans med Emelie. Är verkligen supertaggad på att röra på min kropp idag!  

Av Malin Nyström - 3 mars 2012 10:49

   

Halsband Lindex, hängslen H&M, tröja minns tyvärr inte, leggings Gina tricot, tofflor H&M. 

Av Malin Nyström - 3 mars 2012 08:56



Hoppas ni har sovit gott inatt. Det har i alla fall jag gjort! Sen är jag sjukt glad att jag äntligem har fått in en skön rutin på dagen. Tidigare var jag en riktig morgontröttis och nattuggla. Men under den senaste veckan så har jag lärt mig med att stiga upp tidigt och lägga mig i tid. Behöver inte ens en väckarklocka längre, vaknar av mig själv ungefär halv nio varje dag. Super skönt att kunna utnyttja HELA dagen och att vakna pigg!  


Nu ska jag mysa ner mig med en frukostbricka i tvsoffan och glo på en lite tv ett tag. Sedan ska jag bege mig ut på min dagliga långpromenad.  

Ovido - Quiz & Flashcards