norrlandsflamma

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Malin Nyström - 14 mars 2012 20:00

Har inte kännt mig så pigg idag, känner mig nästan sjuk. Jobbigt med såna dagar. Huvudvärk, frossa och värk i hela kroppen har gjort att det inte har gått många knop här idag. Får hoppas att det går över snart, har verkligen ingen lust att bli sjuk. Bara vara positiv och hoppas på det bästa. 


Blir en fortsatt lugn kväll, det behövs verkligen. 


Av Malin Nyström - 14 mars 2012 15:02

Helt seriöst, hur söt och sommrig är inte denna outfit? Så himla underbart fin, love it!  Tänk på sommar daten eller kanske till en fika på stan med väninnorna tillexempel, passar ju perfekt! Enkelt och riktigt snyggt. Gillar kjolen, och skorna var ju super söta. Och jeansvästen matchar ju outfiten suveränt.


Give it to me! ♥

Av Malin Nyström - 14 mars 2012 10:30

Godmorgon! Idag har jag tagit en väldigt lång och skön sovmorgon, men nu är jag uppe på fötterna och igång! Jag har just fixat frukost eller bättre sagt brunch till mig själv, och alldeles strax ska jag ut på en promenad för att njuta av det härliga vädret.


Ovido - Quiz & Flashcards