norrlandsflamma

Alla inlägg den 6 mars 2012

-

Av Malin Nyström - 6 mars 2012 22:45

Sorry för halv dålig uppdatering idag, men jag blev klar med den jobbiga smörgåstårtan ungefär klockan sju och då var det dags för mig att äta en sen middag. Efter middagen blev det självklart att kika på Top model Sverige, och då det braiga på tv:n var slut ville jag ut och röra på mig istället för att bara dega i soffan, så jag bestämde mig för att gå ut på en härlig rask promenad.

 

Nu ska jag fixa lite mumsig kvällis bestående av en underbart mumsig räkmacka, och sedan tror jag att denna kväll kommer avslutas med massa mys med Christian framför en lagomt bra och utnött film som vi kan somna till. Så nu säger jag god natt och sov gott till er! ♥

Av Malin Nyström - 6 mars 2012 16:41

Tar jag en liten paus från tillverkningen av en förhoppningsvis underbart god smörgåstårta. Tyvärr så kommer jag själv inte att äta någonting från den, men jag hoppas att de som ska få äta av den kommer att tycka om den och uppskatta den. Men jag tror dom kommer gilla den, har i alla fall inte fått någon dålig feed back än så länge i alla fall. ..Men nu måste jag fortsätta tillverka så jag hinner göra den klar innan den ska hämtas av sin nya ägare.  

Av Malin Nyström - 6 mars 2012 09:33

 

Godmorgon!

Just nu sitter jag här i soffan och kickar igång denna tisdag ordentligt med en underbart god och nyttig frukost. Efter frukosten ska jag som i vanlig ordning ut på en härlig uppigande morgonpromenad, dock så verkar inte solen vilja titta fram idag.. Lite synd, för man blir ju så himla mycket piggare och gladare då solen skiner.

Ovido - Quiz & Flashcards