norrlandsflamma

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Malin Nyström - 2 mars 2012 19:15

     

Förutom alla fina pasteller så är jag även helt såld på bohemisk stil.. skinn, stora fransväskor massor av smycken, natur, stora klänningar, fjädrar, rufsigt hår, och alla dessa underbara färger och mönster. I Like Bohemian style!


I sommar vill jag gärna gå klädd i en enkel, lite boho inspererad stil. Till exempel denna outfit, den är helt perfekt till en varm sommardag, jag gillar den verkligen!

Av Malin Nyström - 2 mars 2012 16:59

Dessa super söta underkläder från H&M skulle jag inte tacka nej till. Älskar färgen och modellen på dem, och visst blir man lite gladare med färg? Härligt söta är dom i alla fall.   

Av Malin Nyström - 2 mars 2012 12:00

Klockan är ungefär tolv nu och det är underbart väder ute även denna dag. Dock så blåser det lite mer idag, men solen lyser och himlen är blå. Till och med fåglarna sjunger för fullt. De kanske blir lika glada som jag då solen skiner? ..Jag har nyss varit ute och gått en lång härlig promenad och nu är det dags för lunch, tror det bli en kykling sallad till lunch idag. Gott & Nyttigt! 

Av Malin Nyström - 2 mars 2012 08:42

     

Idag har jag inget speciellt som jag ska göra, men jag stiger ändå upp! Jag kan inte ligga i sängen och sova bort hela dagen bara för att jag inte har några måsten just nu. Så idag ska jag bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer.

Är jag kock och har tillagat en mumsig och nyttig frukost som består av en omelett fylld med några tomatbitar och lite hackad purjolök. En riktigt god frukost, och en bra start på denna fredag! Nu ska jag äta min frukost innan den blir allt för kall och titta på lite tv.

 

Ovido - Quiz & Flashcards