norrlandsflamma

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Malin Nyström - 4 mars 2012 20:00

Om dagen beskrivs som lugn är det raka motsattsen till vad min kväll varit. Träningen för ikväll bestod av

aerobics, och det var fullkompligt galet jobbigt, kan lova er både kropp och hjärna fick arbeta. Haha! Jobbigt men extremt roligt!

  
Nu ska jag däremot bara ta det lugnt resten av kvällen, mysa och skämma bort min kropp. Känner att det helt klart är dags för lite underbar me-time nu. Långdusch, ansiktsmask, hårinpackning, fotbad osv osv..

Vi hörs imorgon! ♥

Av Malin Nyström - 4 mars 2012 13:12

  

Känner för att vara lite kreativ idag, så nu ska jag slackta ett gammalt nitbälte genom att pilla lös alla nitar från det. Sedan ska jag sätta fast nitarna på ett par av mina jeansshorts. Det kommer att bli grymt snyggt till sommaren! ♥ Dock så är sommaren en bit bort, men tiden går fortare än vad man tror.  

        

Av Malin Nyström - 4 mars 2012 09:43

Godmorgon på er! Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Riktigt härlig morgon, solen skiner även idag, och jag vaknade pigg och på enormt bra humör. Kan inte bli bättre!


.. Har just druckit en kopp te och ätit frukost, nu ligger jag under min otroligt mysiga filt i soffan och kollar på tv. Men eftersom det är underbart väder även idag så ska jag självklart ut på en promenad, så jag ska fixa mig lite snabbt och sedan ut.


Ovido - Quiz & Flashcards