norrlandsflamma

Alla inlägg den 29 mars 2012

-

Av Malin Nyström - 29 mars 2012 17:30

    

Av Malin Nyström - 29 mars 2012 15:00

    

Idag kännde jag för att vara lite kreativ, så just nu håller jag på göra klart mina jeans-shorts som jag började fixa för någon vecka sedan. ..Dock så hade jag för få nitar då, så jag kunde inte göra klart dem direkt. Men har pillat lös fler nitar från ännu ett nitbälte, så idag kommer de att bli helt klara, och de kommer att bli grymt snygga!

 

Kommer självklart att visa bilder lite senare.

Av Malin Nyström - 29 mars 2012 09:45

ÅNGANDE MORGONSTUND
Om du har en riktigt fräsch hy så klickar resten! Ett tips är att när man kokar upp vattnet till sitt te på morgonen så gör man det i en kastrull, så använder man sig sedan av ångan för att öppna upp porerna. Håll huvudet ovanför kastrullen och ta bort locket så ångan öser ut! Bra för dig med stora porer, följ upp detta med en ansiktsmask så blir huden riktigt fräsch!


 

Av Malin Nyström - 29 mars 2012 08:35

Vaknade ovanligt tidigt idag och även på ett extremt bra humör, så jag bestämde mig för att starta dagen på bästa möjliga sätt. Alltså med en uppigande morgon promenad och lite härliga styrkeövningar. Så nu är det helt klart dags för en smarrig och nyttig frukost. Underbar morgon!


Planerna för denna torsdag är bland annat att att diska bort massa disk, tvätta lite kläder, fixa klart mina jeans-shorts som jag började på för någon vecka sedan och självklart så har jag även ett härlig Body pump pass inplanerat ikväll. Vad ska ni hitta på i dag?


Ha en toppen torsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards