norrlandsflamma

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Malin Nyström - 7 mars 2012 19:04

 

Nu är detta underbart fina nagellack från Essie i pastellfärgen "mint candy apple" äntligen i mina ägor, tackvare mitt hjärta Christian. Love it!  Jag rekommenderar verkligen detta. Två lager behövs dock för att täcka, men så är det med de flesta nagellack. Ni hittar Essie på Kicks eller diverse internetbutiker!

Av Malin Nyström - 7 mars 2012 16:35

Hej på er!

Jag har precis varit ute på en promenad, hade egentligen tänkt gå en lång power walk. Men det blåste alldeles för mycket för min smak, så tyvärr blev det bara en kort och jobbig 20 minuters promenad. Supertråkigt! Var verkligen peppad för denna power walk, men får ta den en annan dag istället.  

Men nu är jag sjukt hungrig, och måste få i mig någon mat! Skulle nästan vilja köpa en pizza idag. Men jag vill ju vara hälsosam och nyttig, och pizza är verkligen inte nyttigt, men väldigt väldigt väldigt underbart gott ibland. Men jag tror ändå jag ska vara duktig och sköta mig, så jag ska nog laga lite spagetti och köttfärssås här hemma istället! ..efter maten blir det att hämta ut paketet från H&M! 

Av Malin Nyström - 7 mars 2012 15:28

 

Halsband Lindex, skjorta vintage, ring Style by Tyra, jeans Cubus, skor Dinsko

Av Malin Nyström - 7 mars 2012 10:30

Godmorgon, eller goddag bör jag kanske skriva!

     

Startade denna onsdag med ett lagomt långt konditions-pass på gymmet och därefter blev det en maffig brunch och till efterrätt blev det några goda jordgubbar. Mat smakar nog så mycket bättre efter man har rört på sig måste jag få säga. Håller ni med?


..Idag ska jag i alla fall på ett möte hos arbetsförmedlingen i hopp om att göra några framsteg på jobbfronten, och sedan efter mötet har jag inga större planer för denna dag, förutom att hämta ut ett paket från H&M och diska.


Nu måste jag börja fixa mig. Hörs lite senare idag!


Ovido - Quiz & Flashcards