norrlandsflamma

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Malin Nyström - 12 mars 2012 22:26

Förlåt för dålig upptadering idag också, var verkligen inte meningen. Men jag har liksom inte orkat på grund av personliga skäl.. Livet kan ju som sagt inte vara på topp jämt, eller hur? Men nu är jag tillbaka och från och med imorgon kommer jag att börja uppdatera normalt igen. ...god natt och sov gott, så hörs vi imorgon!     

Av Malin Nyström - 12 mars 2012 10:45

 

Hej på er! Hoppas ni alla har haft en underbar helg och är laddade för denna nya vecka.

 
Det har varit otroligt dålig uppdatering under helgen och der ber jag om så mycket om ursäkt för, men det beror som sagt på att jag inte har varit hemma någonting in princip. Jag har varit som sagt varit hos mina fina svärföräldrar hela helgen tillsammans med Christian och haft en underbart rolig helg med massor av trevligt folk och gjort massa skoj, vi har kört skoter i massor, pimplat, grillat, spelat lite spel, kikat på finalen i melodifestivalen och bara varit. Har inte suttit vid datorn en sekund, eller helt ärligt så lämnade jag datorn hemma, så himla skönt!
 
 
  
Biler: Bosse Åhl
 
..Nu är jag däremot tillbaka här hemma och ska återgå till vardagen. Så nu ska jag fixa mig lite snabbt och sedan blir det att fara ut på en promenad i det blåsiga men soliga vädret.
Ovido - Quiz & Flashcards