norrlandsflamma

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Malin Nyström - 19 mars 2012 23:21

Nu har jag fått i mig en riktigt stor kvällis bestående av två äggmackor, snacka om bamse-kvällsmål! Men har jag ju tränat ikväll också, då behövs alla de där näringsämnerna ur kolhydraterna och proteinerna. Är väldigt mätt nu kan jag tala om!

Nu ska jag faktiskt lägga mig, försöka sova trots denna överfulla mage. Många tycker att det är svårt att sova precis efter ett stort mål mat. För mig är det dock tvärtom, jag sover mycket lättare om jag precis ätit massa mat. Att sova på tom mage är för mig ett riktigt BIG NO! Då vaknar jag av hunger, och det är inte alltid så kul att gå upp mitt i natten för att äta.


..Föresten så överraskade Christian mig ikväll med att  komma hem, trots att han är sjuk. Älskar verkligen såna överraskningar! ♥


Godnatt & sov sött!





Av Malin Nyström - 19 mars 2012 22:30

   
Tidigare idag lackade jag på detta sockersöta nagellacket från Essie. Älskar färgen, så himla gullig! Dock så blev bilden lite halvdålig, fick tyvärr inte riktigt till ljuset. Men det får duga för denna gång, orkar inte bråka med alla lampor och kamerainställningar ikväll.  

Av Malin Nyström - 19 mars 2012 21:07


Ikväll körde jag mig slut på både löpbandet och under bodypumpen. S-K-Ö-N-T! Bodypumpen gick utmärkt bra och jag känner mig riktigt mör i kroppen. Både före och efter pumpen tog jag mig 20 minuter på löpbandet för att få svettas lite extra. Nu håller jag på att fylla kroppen med protein, så mina muckler får bränsle för återhämtning. ..Ikväll fick jag även höra att jag börjar bli i riktigt bra form, och jag måste få erkänna att det värmde i mitt hjärta då jag fick höra det.   

  
Nu är det dags för en snabbdusch och sedan blir det att mysa i min ensamhet. Tyvärr så är älsklingen sjuk, så han orkade inte köra hem ikväll. Men imorgon kommer han äntligen hit, längtar! ♥

Av Malin Nyström - 19 mars 2012 14:05

Har haft en ordentlig "hemma spa dag". Tagit en långdusch, peelat hela kroppen och smörjt in mig från topp till tå. Använder mig av Nivea's Express Moisturing body lotion, den är faktiskt riktigt riktigt härlig. Älskar den, den gör verkligen huden jätte mjuk och len. Riktigt återfuktande!


Har även peelat ansiktet, haft ansiktsmask och känner mig riktigt fräsh nu. En bra ansikts scrub som jag använder är Peel soft från Nivea, den är en mild och djuprengörande peeling som ger dig en mjuk hy med härligt lyster.  Jag använder den 1-2 gånger i veckan och den är riktigt härlig . Tycker om produkterna från Nivea, har även en ansiktsrengöring där ifrån som jag gillar.

 

 
Nu ska jag dricka lite grönt te och fixa till mina naglar, fila, lägga på nagelserum och nagelkräm och sedan blir det att lägga en underbart snygg mintgrön manikyr!
Av Malin Nyström - 19 mars 2012 09:45

God morgon! Idag är det måndag, det vill säga ny vecka med nya möjligheter.



Inatt har jag sovit jättegott, men trots det så är det ändå tungt att stiga upp. Men med tanke på att Christian kommer hem idag, så känns allting mycket lättare! ♥ ..Nu ska jag göra mig en ordentlig och god frukost och sedan ska ha en rejäl ME-time - duscha, hårinpackning, ansiktsmask, forbad osv osv. En bra start på dagen!



Ovido - Quiz & Flashcards