norrlandsflamma

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Malin Nyström - 10 mars 2012 08:29


Idag ringde min väckarklockan lite tidigare än vanligt och helt ärligt så var det halv jobbigt för mig att ta mig upp ur den ovanligt mysiga sängen, och om saningen ska fram så råkade jag tyvärr somna lite för sent igår, så jag är inte helt utvilad och pigg idag.. Men det spelar ingen roll, mitt humör är ändå på topp och jag är peppad för denna dag och helg, för idag ska jag och Christian nämligen bege oss till Pilträsk för att spendera denna helg där.

Det ska väl bli roligt och framförallt så ska det bli skönt att komma iväg och få koppla av ett tag. Helgen kommer bjuda på massor av roligheter i snön, bland annat att sitta och ränna på en snöskoter mer eller minder hela dagarna, grilla massa gosaker över en öppen eld, pimpla, ta en härlig promenad eller två och bara njuta av den underbart friska luften och solen. Lovley!

 

Men nu måste jag göra mig klar, godmorgon föresten!

Ovido - Quiz & Flashcards