norrlandsflamma

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Malin Nyström - 28 mars 2012 16:03



Hur snyggt är det inte med virkade shorts? Det var extremt populärt förra sommaren och personligen så tror jag att det kommer bli det denna sommar också. Älskar verkligen dessa från H&M, blev jag helt kär i dem vid första ögonkastet. Så galet snygga.  ...Jag säger bara, till bruna ben! 

Av Malin Nyström - 28 mars 2012 11:00

Himmel vad trött jag är.. Måste verkligen försöka vakna till liv, klockan börjar ju bli mycket nu! Har precis smällt i mig en stor frukost bestående av två mackor med ost, en skål med en underbart god fruktsallad gjord av banan, hallon, mango och jordgubbar, citronvatten och te. Om ni inte redan visste det så har jag en sjuk aptit på morgonen, blir alltid extremt hungrig drygt en halv timme efter jag vaknat. A true fatty! Haha, skämt-å-sido..


Ska alldeles strax dra på mig lite varmare kläder och sedan bege mig ut på en lång och härlig promenad.

Ovido - Quiz & Flashcards