norrlandsflamma

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Malin Nyström - 9 mars 2012 23:15

God kväll! ♥ 

Ännu en dag har passerat och det börjar bli dags att lägga sig och sova, men innan det ska varva ner med en god kvällsfika och kika på lite tv. Jag har inte gjort så mycket annat idag än att göra några ärenden, umgås med Christian och min familj. ..Pratat, ätit tacos-middag, spelatkort och kniect!

  

  

Av Malin Nyström - 9 mars 2012 15:17

 

Skjorta vintage, armband Gina tricot, korsring Style by Tyra, guldring Gina tricot, jeans Gina tricot, skor vintage.

Av Malin Nyström - 9 mars 2012 11:45

Inatt har jag sovit sååå himla skönt, helt ostört! Vaknade för ett tag sen i alla fall och tog en promenad runt här där vi bor, sen gjorde jag lite lunch till mig själv. Dock så snöar det, hate it!

  

Mina nya skor 


Idag ska jag nog ha på mina nya snygga skor som jag fått av mamma btw! Vad tycker ni, hiss eller diss? Jag hissar dem i alla fall, jag är helt kär i dem. De passar ju helt perfekt till en lite mer rockig stil, så idag tror jag att jag ska köra på svarta jeans, vit skjorta, skinjacka och massa smycken till dem. Det blir nog snyggt!


Ska i alla fall fixa mig lite nu, sen ska jag ut för att göra lite ärenden!

Ovido - Quiz & Flashcards