norrlandsflamma

Alla inlägg under april 2012

Av Malin Nyström - 19 april 2012 17:39

  

Av Malin Nyström - 19 april 2012 12:00

Så himla ljuvlig bild, färgerna, ljuset och kläderna.

Av Malin Nyström - 19 april 2012 10:15

Hello sunshine's! Tog en liten sovmorgon idag, riktigt skönt måste jag få säga! Ändrade även mina förmiddagsplaner en smula. Hade tänkt fara på gymmet, men då vädret är såååå himla fint idag så självklart blev jag grymt sugen på att ta en promenix istället. Så det blir en promenad om en liten stund, gymmet kan jag ta ikväll när jag ändå har ett bodypump pass inbokat. ..Men nu ska jag äta en lite mindre nyttig men god frukost. Hörs lite senare idag! 


Av Malin Nyström - 18 april 2012 17:45


T-shirt minns tyvärr inte, Halsband Lindex, Jeans Gina tricot, Hängslen H&M, Skor Dinsko

Av Malin Nyström - 18 april 2012 13:30

Som ni säkert redan vet så älskar jag pasteller och tycker att det är superfint att matcha 2-3 stycken pastellfärgade plagg med bruna detajer. Det ger ett väldigt mjukt men ändå glatt intryck som jag tycker passar perfekt i vår och sommar. Själv skulle jag inte tacka nej till outfiten ovan för jag älskar exakt allt med den! Det känns som n ultimat våroutfit och jag ska försöka mig på något liknande inom en snar framtid.

Av Malin Nyström - 18 april 2012 09:45

Jaha, då var det vinter här igen då. Snön täcker backen utanför fönstret ännu en gång. Börjar tappa lite av hoppet om att få någon vår och sommar i Sverige detta år. Först är det vinter, sedan börjar solen och värmen komma och det blir äntligen vår, men sedan blir det kallt det börjar snöa igen och då blir det vinter igen.. Som om vi inte redan fått nog av all snön, och kyla för den delen också. Måste det vara vinter typ 80% av året i Sverige? Lite synd, för sommaren är verkligen underbar.


Give me summer ♥

Av Malin Nyström - 18 april 2012 08:45

Nu måste jag gå upp för idag är det en lång dag som väntar med massa roliga saker att göra. Ska blannd annat hämta nycklarna till våran nya lägenhet och sedan börja flytta. Det ska bli otroligt kul att äntligen få en fin och större lägenhet, med både balkong, badkar och diskmaskin. Awsome! Men innan dess hade jag tänkt hinna gå en morgon promenad, äta frukost och fixa mig. Så nu måste jag skynda mig.

 

Har fixat några tidsinstälda inlägg, så bloggen kommer att uppdateras även fast jag mest troligt kommer att vara upptagen med annat idag. Så vi ses sen ikväll!

Av Malin Nyström - 17 april 2012 19:17

T-shirt minns tyvärr inte, Jeans Gina tricot, Korsring Style by Tyra, Skor Dinsko

 

Ovido - Quiz & Flashcards