norrlandsflamma

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Malin Nyström - 1 april 2012 18:56

Var precis och solade i 15 minuter. Riktigt skönt! ..och speciellt nu då det är så himla knasigt väder ute så kände jag att jag ville unna mig lite sol och njuta av ordentlig vämre i några minuter. För övrigt så älskar jag verkligen att bättra mitt utseende genom att göra saker som får mig att känna mig fräsch. Så om ett litet tag ska jag skämma bort min kropp med ett ordentligt och mysigt hemmaspa. ♥

 

Av Malin Nyström - 1 april 2012 15:56

Okej, nu har jag varit duktigt och tränat klar för denna dag, körde mig slut på både löpbandet och under styrketräningen. S-K-Ö-N-T! Tränade som sagt rumpan och benen idag , testade ju även lite nya övningar och jag kan lova er att de tog riktigt bra och att det känns i både ben och rumpan. 

..Så nu förtjänar jag att bara ta det lugnt resten av denna söndag. Ska ta en snabbdusch nu och sedan ska jag hem till min kära mor och far för att käka grillat. Mumsigt!

Av Malin Nyström - 1 april 2012 11:45

Godmorgon allihopa! Eller, godmorgon och godmorgon, goddag rättaresagt! Vaknade efter klockan elva idag, men det är söndag och då får man sova länge. Eller hur?
Just nu glider jag omkring i min pyjamas här hemma och ska snart göra mig något gott att äta. Men i alla fall idag har jag tänkt bege mig till gymmet och köra ett härligt konditions- och styrkepass, ska självklart testa några av rumpövningarna som jag visade er tidigare i veckan. Ska även höra med Emelie om hon vill följa med dit idag. 

..Sedan blir det bara att ta det lugnt resten av dagen, bara ta hand om mig själv och ha en ordentlig me-time. Ska nog även bege mig mot solariumet och sola i några minuter.

Men nu måste jag få i mig någon mat, hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards