norrlandsflamma

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Malin Nyström - 14 april 2012 22:15

God kväll! 

Ännu en dag har snart passerat och det börjar bli dags att varva ner. Ikväll har jag inte gjort så mycket annat än att umgås med min kära familj. Prata, laga mat, grillat till middag och spelakort. Sedan begav jag mig till solariumet för att sola i 15 minuter. Riktigt skönt! Speciellt nu då det är minusgrader och fallande snö ute så kände jag att jag ville njuta av lite extra sol och vämre i några minuter. ..Just nu äter jag lite goooodis och myser till filmen John Tucker must die 

Av Malin Nyström - 14 april 2012 11:30

Hej på er! Nu har jag käkat frukost, tagit en morgonpromenad, fixat håret, smetat på mascara och hoppat i lite kläder. Så nu är jag super duper redo för en fin och härlig lördag!  ..Ska fixa lite grejer nu på förmidda'n, lite senare ska jag en sväng på gymmet, och ikväll blir det käka grillat hemma hos min kära mor och far. Mumsigt!

  

Hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards