norrlandsflamma

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Malin Nyström - 11 april 2012 19:45

Jag kände för något färgstarkt och sött på mina naglar denna vecka, så igår målade jag naglarna med en super duper söt och vårfräsch bubbelgumsrosa färg. Så himla fint tycker i alla fall jag, den ultimata sommarrosa färgen och den perfekta bubbelgumsrosa nyansen. Schnyggt! Håller ni med?


Den heter Dusty nails och är ett 2-in-1 nagellack från H&M!

Av Malin Nyström - 11 april 2012 09:45

God morgon! I dag är jag lite trött men jag har precis ätit en smarrig furkost och ska strax bege mig till gymmet och köra ett härligt konditions-pass, så snart är energin garanterat på topp igen. I alla fall, planerna för denna dag är att göra några viktiga ärenden, kika i några affärer och fixa det sista med mitt CV och personliga brev. Tror att denna dag kan bli en riktigt bra dag! ..Men nu ska jag göra mig iorning för gymmet och så.

Angågende uppdateringen.. Som ni säkert har märkt så har min blogginspiration inte direkt varit på topp den senaste veckan och det har den inte varit på flera dagar. Jag tyckete tyvärr inte att det var roligt att blogga för tillfället och jag hade heller inget roligt att skriva om, eller tid. men så känns det ibland. Men detta gå över precis som alltid, och det har det nu gjort för mig.


Ha en underbar onsdag ♥

Ovido - Quiz & Flashcards