norrlandsflamma

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Malin Nyström - 21 april 2012 16:30

Håller jag och min pappa på att laga dagens middag. Vi kännde för att göra en extra god middag ikväll, så idag blir det plankstek med massa goda saker till. Det är första gången vi tillagar detta, men jag tror och hoppas att det kommer bli riktigt underbart gott.


Plankstek är helt klart en maträtt som jag tycker är riktig vardagslyx och riktigt underbart god!

Av Malin Nyström - 21 april 2012 13:14

Har precis lunchat loss på min kycklingsallad & till det blev det lite kesella. Så satans gott! Det är viktigt med mat och näring, underskatta aldrig det! - Nu blir det en fet tekopp på detta...eller kanske två!

Av Malin Nyström - 21 april 2012 11:00

Om man kollar ut genom fönstret känns det antagligen ganska drygt att längta efter sommarn, stranden och söta bikinis. Men det är faktiskt snart maj, sverige busar nog bara lite med oss! Skulle dock inte säga nej om någon känner för att ta med mig till något varmt och soligt land i någon vecka.


Av Malin Nyström - 21 april 2012 09:43

Jag hoppas att alla har sovit gott! Vissa av er sover säkert fortfarande eftersom det är lördag idag, men själv så är jag uppe ganska tidigt idag! Eller i alla fall tidigt med tanke på när jag somnade igår.

 

Vaknade av mig själv just innan klockan 9, och då startade jag dagen väldigt lugnt med en mycket god frukost och tvmys. Nu är det däremot dags för mig att bege mig på ett uppiggande men väldigt snöig promenad och sedan blir det att fixa och dona lite i lägenheten.


Ha en bra dag! ♥

Av Malin Nyström - 21 april 2012 01:15

Vad gör jag uppe så här sent egentligen? Tiden har bara flygit iväg ikväll, Christian har redan somnat så jag ska alldeles strax gå och lägga mig brevid honom. För nu  börjar det verkligen bli sovdags! ..Denna kväll har jag bara slappna av tillsammans med mitt hjärta och gjort absolut ingenting! Förutom att mysa, äta gott men självklart nyttigt och kolla på film.

Ska gå och göra mig klar för sängen nu. NattiNatti!

Ovido - Quiz & Flashcards