norrlandsflamma

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Malin Nyström - 17 april 2012 19:17

T-shirt minns tyvärr inte, Jeans Gina tricot, Korsring Style by Tyra, Skor Dinsko

 

Av Malin Nyström - 17 april 2012 12:26

Hur snygg men ändå extremt enkel är inte denna outfit? Love it! Kommer helt klart att köra på söta rosa jeans och en vit enkel T-shirt idag..

Av Malin Nyström - 17 april 2012 09:58

 

I dag är jag på ett strålande humör för jag har en rolig dag framför mig och ska strax starta den på bästa vis - med mysfrukost framför Förhäxad med min älskade Christian. Därefter blir det en skön promenad och sedan ska jag göra några ärende angående morgondagens roliga händelser, packa ner mer eller mindre hela lägenheten i lådor och massa annat smått och gott. Kul!


Kan ni lista ut vad som händer imorgon?     

Ovido - Quiz & Flashcards