norrlandsflamma

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Malin Nyström - 3 april 2012 15:32

Huh! Äntligen har jag en stund över till bloggen. Har varit fullt ös hela dagen sedan 10 imorse! Började som sagt med en riktigt god frukost, och sedan tvärfixade jag mig lite snabbt. Då jag var klar blev det att göra några roliga ärenden. Sedan var jag  tvungen att skyndade mig till ett möte med arbetsförmedlingen. Gick faktist riktigt bra och nu har jag äntligen börjat veta vad jag vill göra i framtiden. Äntligen! Efter detta blev att skjutsa min bror en liten sväng.


Fortfarande bildbrist, sa skaffa nya så småning om.

Nej, nu ska jag strax tvär skjutsa min bror igen och sedan börjar det bli dags att fixa dagens middag som kommer att  består av makaronpudding och sallad. Senare ikväll är det ett härligt pass på gymmet som står på schemat. Puss på er!  

Av Malin Nyström - 3 april 2012 10:00

God morgon på er! Hade svårt att komma upp klockan 9 i morse så snoozade nästan till 10. Ugh! Men nu är jag i alla fall uppe och ska göra iordning en ordentlig frukost bestående av kesella med skivade jordgubbar, två skinkmackor och en stor kopp med rykande varm Forest Fruit te.




Planerna för denna dag är bland annat att göra några ärende, möte med arbetsförmedlingen och ett härligt träningspass på gymmet. Vad ska ni hitta på i dag?


Ha en toppendag! ♥





Ovido - Quiz & Flashcards