norrlandsflamma

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Malin Nyström - 29 april 2012 20:00

Börjar bli kraftigt less att flytta, det är så himla mycket fix, massa springande upp och ner för trappor och minst lika mycket städning.. Men nu är det inte så himla mycket kvar bara ungefär två billast, massa spring upp och ner och skurning av golv, rengörning av ugn, kyl, frys och toa kvar.. Vill inte, men jag måste! Hade dock varit lite lättare om min kära pojkvän hade kunnat vara hemma för att hjälpa mig istället för att jobba just nu. Men jag får tamejtusan klara mig, jag kan om jag vill, men jag vill verkligen inte städa någonting mer.. HaHa!

Så här känner jag just nu till allt som har med denna flytt att göra..

Av Malin Nyström - 29 april 2012 13:00








 

..Plus lite annat smått och gott, orkade tyvärr inte ta kort på allt.

Av Malin Nyström - 29 april 2012 10:00

Godmorgon! Jag hoppas att alla har sovit gott! Hehe, vissa av er sover säkert fortfarande men själv så är jag uppe ganska tidigt idag! Eller i alla fall tidigt för att vara jag en helt vanlig dag.

  

Väckarklockan väckte mig vid 08:30, och då startade jag dagen med en härlig morgonpromenix i solen. Mycket roligare att vara ute och gå när det är soligt ute och snön håller på att smälta bort helt! Morgonrpomenader är verkligen bästa starten på dagen. Blir mycket piggare och dessutom är det riktigt effektivt för fettörbränning.



Vid promenader inna frukost tar kroppen energi från sina fettdepåer. Detta beror på att blodsokret och inslulin nivån är låg och det gör att fetet lättare frigörs från fettcellerna. Eftersom du inte ätit något har kroppen inget annat bränsle än fett att tillgå.




..Så nu ska jag göra i ordning ordentlig frukost och sen ska jag verkligen njuta då jag äter av den. Hörs senare! 

Ovido - Quiz & Flashcards