norrlandsflamma

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Malin Nyström - 19 april 2012 20:28

Bodypumpen gick som vanligt galant och jag känner mig riktigt mör i kroppen. I vanlig ording så tog jag mig 15 minuter på löpbandet för att få svettas lite extra före och efter pumpen. Jag har nu fyllt på med protein, så min kropp orkar återhämta sig och bilda muskler. Underbart! ..Nu tar jag det bara lugnt och tittar på Du är vad du äter.


Av Malin Nyström - 19 april 2012 17:39

  

Av Malin Nyström - 19 april 2012 12:00

Så himla ljuvlig bild, färgerna, ljuset och kläderna.

Av Malin Nyström - 19 april 2012 10:15

Hello sunshine's! Tog en liten sovmorgon idag, riktigt skönt måste jag få säga! Ändrade även mina förmiddagsplaner en smula. Hade tänkt fara på gymmet, men då vädret är såååå himla fint idag så självklart blev jag grymt sugen på att ta en promenix istället. Så det blir en promenad om en liten stund, gymmet kan jag ta ikväll när jag ändå har ett bodypump pass inbokat. ..Men nu ska jag äta en lite mindre nyttig men god frukost. Hörs lite senare idag! 


Ovido - Quiz & Flashcards