norrlandsflamma

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Malin Nyström - 12 april 2012 20:15

 

Bodypumpen gick galant ikväll, dock så känns det att man har haft en lite för lång vila från styrketräningen, känner mig riktigt mör och slut i kroppen. Före pumpen tog jag mig 20 minuter powerwalk på löpbandet för att få svettas lite extra. ..Nu har jag självklart fyllt på med protein så att mina muckler får bränsle för att kunna återhämta sig och bli lite större. Lovely!


Just nu sitter jag bara i soffan, tar det lugnt och tittar på Du är vad du äter.

Av Malin Nyström - 12 april 2012 09:59

Godmorgon!


Hur mår ni? Med mig är det i alla fall toppen, tror dock att jag håller på att bli sjuk. Så typiskt..
Jaja, ingenting jag kan göra något åt. För övrigt så vaknade jag precis, och ska strax starta denna dag på bästa vis - med mysfrukost framför Förhäxad. Därefter blir det en skön morgonpromenad, sedan får vi se vad dagen har att erbjuda.

Trött på detta skit väder! - Längtar verkligen tills sommaren är här.. ♥

Ovido - Quiz & Flashcards