norrlandsflamma

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Malin Nyström - 22 april 2012 17:51

Huh! Äntligen har jag en stund över till bloggen, har varit fullt ös hela dagen. Hoppas att eran dag har varit bra, för det har i alla fall min varit! Har sprungit runt som ett tok i båda lägenheterna hela dagen, har fixat och donat. Har även hunnit med en liten paus mitt på dagen för att kika förbi hos en gammal klasskompis på en liten fika, riktigt trevlig. Men nu ska jag fortsätta packa ner och fortsätta med flytten.. Puss på er!


Av Malin Nyström - 22 april 2012 11:00

Hello! Vaknade för lite mer än en timma sedan, trött och frusen. Men  jag har en lång dag framför mig, med masor av saker att göra, så jag kan inte dröna mig hela dagen. Det är helt okej, för jag har hellre mycket att göra än tvärtom! Men det är klart att den kalla morgonen, det tråkiga vädret och den sega tröttheten får mig att längta tillbaka till min varma sköna säng igen.


Idag väntar bara flytt av massa flyttlådor, fix och städning, vilket ska börja göras alldeles strax. Sedan om jag hinner ska jag självklart bege mig till gymmet en sväng. Hade ju vilodag igår så just nu sprakar det i hela kroppen av energi. Ska bli riktigt skönt att köra skiten ur sig - me like! Men som sagt så är det inte säkert att jag hinner med ett träningspass idag, men jag hoppas det. - Jag vill, jag vill!


Hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards