norrlandsflamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin Nyström - 28 augusti 2012 08:00



Godmorgon! Idag lyckades jag vakna ovanligt tidigt för att vara mig, men självklart så är jag ganska så trött just nu. Så därför ska jag bara ta det lugnt nu på morgonen och göra en god frukost, titta på tv och bara mysa.

Om någon timma hade jag tänkt bege mig ut på en härlig och uppiggande promenad, hoppas bara att det inte börja regna innan dess.

Av Malin Nyström - 27 augusti 2012 20:45


Ny dag, ny vecka! Ni har väl passat på och börjar denna nya vecka på bästa sätt, alltså med lite träning? Själv ska jag nyss kommit hem från ett stenhårt bodypump pass, innan passet blev det även en kort men väldigt rask promenad på löpbandet. Helt underbart med bodypump, man känner att man tränar varenda liten muskel i hela kroppen.
Så nu blir det en god proteinshake som förövrigt smakar päronsplitt.Så underbart god! Helt klart bästa belöningen efter träning.

BMR protelux 360, vanilla & pear.. I love it!

Av Malin Nyström - 26 augusti 2012 20:00


Sedan klockan 19:00 har jag nästan suttit bänkad framför tv'n i en timma. Jag och C har spelat Bingolotto! Han hade varit gullig  och köpt en lott åt oss var till denna söndagkväll. Mys. Fast tyvärr så vann ingen av oss någonting, fast jag var nära flera gånger..

Av Malin Nyström - 26 augusti 2012 16:49


Tröja
H&M, Klocka Ncn-import,
Jeans Cubus, Skor Scorett

Av Malin Nyström - 26 augusti 2012 15:42

Har känt mig lite knäpp de senste dagarna, jag har knappt orkat slå upp datorn. Men det kan bli så ibland.. Vart rätt ruskigt väder idag tydligen, så jag har bara varit inne större delen av dagen och bara mått bra och myst.

På sitt sätt är det rätt mysigt med ruskväder. Man får vara inne hela dagen. Göra sånt man annars inte har tid eller lust med, om än det bara är att ligga i soffan och titta på tv! I alla fall så tänkte jag nu lästa några mysiga höst tidningar och dricka massor av gott te!

Av Malin Nyström - 25 augusti 2012 10:30

..men det blev ganska dålig uppdatering igår. Men jag hade grymt roligt tillsammans med C igår och tyvärr orkade jag inte uppdatera någonting i bloggen då.


Bild från Weheartit.com, lyckades tyvärr inte ladda upp en egen bild idag..

Hoppas i alla fall att eran gårdag också var bra, för det var min! Min fredag började som sagt med ett härligt träningspass på gymmet, och sedan efter att jag och C gjort oss klara för dagen och ätit en smarrig lunch på Café Grace blev det att vi lite spontatnt styrde bilen mot Skellefteå. Där blev det lite shopping, äta gott och titta på BIO. En rolig dag kort sagt!

..nu är det däremot dags för en sen frukost.

Av Malin Nyström - 24 augusti 2012 09:08

Godmorgon alla! Här sitter jag och är jättepeppad inför gym. Då jag vaknade var till och med och min första tanke att jag verkligen bara ville kötta på gymmet. Jag vet, jag vet.. Jag har aldrig påstått att jag är normal. Eller hur?



Styrketräning är optimal träning för att stärka kroppen, bygga muskler,

öka ämnesomsättningen, samt bränna fett!

Av Malin Nyström - 23 augusti 2012 19:19


Efter en liten gnutta tjat på min kille så ska vi nu ta oss en promenix. Så jag ska ta på mig mina promenad skor och promenixa i eftermiddagssolen med min underbara kille.


Förresten, vad hade ni velat se mer av i min blogg? Vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre, börjar nästan få slut på idéer. ..Bilder? Tips? Mat? Mode? Träning? Ös på med idéer. Eller är ni redan helt nöjda?

Ovido - Quiz & Flashcards