norrlandsflamma

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Malin Nyström - 9 augusti 2012 22:49


Väska: Second hand


Armband: Second hand


Armband: Cubus


Klocka: Minns ej.


Väska: Second hand


Skor: Sorett


Jeans: H&M


Skålar: Second hand


Hudvård: Ö&B


Skor: Din sko

Av Malin Nyström - 9 augusti 2012 19:32

Efter några få slappa dagar utan träning och mer eller mindre slarvat med kosten är det riktigt skönt med nya tag igen. Var som sagt nyss ute i solen och rörde på kroppen ordentligt, plus att det blev lite mag- och ryggövningar då jag kom hem. Underbart skönt! 


Just nu tar jag det däremot bara lugnt och äter lite mumsig kesella med olika sorters frön på, perfekt som ett litet mellanmål direkt efter ett härligt träningspass. Ska strax duscha och sedan kommer jag visa er min lilla shopping!

Av Malin Nyström - 9 augusti 2012 17:45

Hello! "Äntligen" är jag hemma i Arvidsjaur och har en stund över till bloggen. Blev lite ändrade planer igår. Det var självklart meningen att vi skulle komma hem igår någon gång på kvällen. Men eftersom både jag och C trivs så himla bra i Piteå och bara för att vi kunde så blev det att vi sov en natt där och spendeade en extra dag i denna fina stad.


Oplanerat, but i love it!

Men nu ska jag byta om till träningskläder och bege mig ut på en ordentlig och härlig löptur. ..Efter löpturen ska jag visa er det lilla jag shoppat i Piteå, blev bara två par skor och lite annat fint. Men ni får se senare. Hörs om ett tag!  

Ovido - Quiz & Flashcards