norrlandsflamma

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Malin Nyström - 10 augusti 2012 23:27

Även jag har nu äntligen skaffat en instagram, eller bättre sagt för ungefär en vecka sedan. Lite sent, jag vet. Men jag har sagt det förut och jag säger det igen, bättre sent än aldrig! Eller hur? Har dock inte hunnit laddat upp så himla många bilder ännu, men följ mig ändå, för det kommer fler. Det kan jag lova!

Även där heter jag: norrlandsflamma

Av Malin Nyström - 10 augusti 2012 20:45


Halsband Lindex, Tröja H&M, Klocka Ncn-import, Jeans Gina tricot, Skor Scorett.

Av Malin Nyström - 10 augusti 2012 20:00

 
Just nu: precis hemkommen efter en riktigt smarrig middag hemma hos Tommy, medans de andra åt sina kräftor så gjorde jag en super god kycklingsallad till mig själv. Mumma!
 
Kvällens: ska ut och gå en ganska lång och härlig kvällspromenad, sedan blir det nog att bara ta det lugnt resten av denna kväll.
 
Imorgon: är det 50års kalas i fina Långsel som gäller hela dagen och kanske en bit in på natten. Go mat, tårta, grillning, fiske. ..and stuff like that.  
 
Ha en bra fredagskväll alla! ♥

Av Malin Nyström - 10 augusti 2012 16:17


Tog det tidiga morgonflyget ner till Stockholm för att sedan fortsätta resan med en sex timmars lång bussresa ända ner till goa Göteborg.



Första gången jag var i Göteborg, och jag måste få säga att det verkligen är en jätte fin stad!



Detta är helt klart det absolut godaste salladen jag någonsin har ätit. Åt den på Slimfood inne på Nordsan i Göteborg. Rekomenderar vekligen deras sallader! Mums.



Lisebergsvagnen, riktigt charmig måste jag få säga.


Pariserhjulet på Liseberg. 


Några bilder från Universeumet i Göteborg.








Självklart så blev det även ett litet besök på Ullared. Det fanns verkligen mycke fina saker i allade olika former. Men det var även väldigt mycke folk, nästan lite för mycke för min smak! Fast jag vill ändå dit igen. ..och god mat hade dom också!

Av Malin Nyström - 10 augusti 2012 10:31


Okej, frukosten är avklarad. Åt en riktigt smarrig och nyttig furkost och ska strax ta en solig promenad. Det är bara att passa på medans solen tittar fram, för det kan ändras riktigt snabbt, tyvärr! Så nu ska jag göra mig iordning lite snabbt, så hörs vi senare.

Idag kommer även bilderna från min och C's lilla resa här i Sverige upp. Bättre sent än aldrig!  

Ovido - Quiz & Flashcards