norrlandsflamma

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Malin Nyström - 16 augusti 2012 21:30

 

Precis hemkommen från en riktigt härlig långpromenad. Har varit ute och gått i 90 minuter ännu en gång denna vecka, vilket inte känns helt fel nu efteråt. Tror nästan att jag äntligen börjar komma in i mina gamla träningsvanor ordentligt igen, underbart!

Av Malin Nyström - 16 augusti 2012 18:38


Tröja
Vet ej, Väska secondhand, Bälte H&M,

Jeansshorts Vero moda, Skor Scorett

Av Malin Nyström - 16 augusti 2012 10:15


Dagens frukost bestod av en halv portion fiberhavregrynsgröt med en mosad banan och lite kanel på, super gott! Till det blev det även en hallonsmoothie och en rågkuse med röktskinka på. En bra start på denna dag. 

Av Malin Nyström - 16 augusti 2012 08:45


Godmorgon! Det här är ett tidsinställt inlägg eftersom jag kände att jag vill lägga allt fokus på att komma upp ur sängen och gå ut och power walka nu på morgonen, för om jag börjar blogga så lär jag väl fastna här istället. ..som vanligt.


Det är så underbart att vara ute på morgonen,
luften är extra härlig och det luktar så gott på morgonen och vad passar inte bättre då än ett litet träningspass? Bloggar nog sen när jag kommer tillbaka!

Ovido - Quiz & Flashcards