norrlandsflamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin Nyström - 21 augusti 2012 21:25

Träningen igår gav helt klart resultat - har otrolig träningsvärk i både mage, rygg, ben och armar idag. Det känns riktigt bra faktiskt. Blev ett lite lättare motionspass även ikväll, och jag mår så himla bra nu efteråt! Se till att bara få dagens träningen gjord, det känns så mycket bättre efteråt!

Av Malin Nyström - 21 augusti 2012 18:30

  

Nu har jag och C lagat och ätit en riktigt god middag. Eller bättre sagt så var det mest C som var en duktig kock, fast jag hjälpte självklart till. Det blev saftig kycklig tillsammans med krämig champinjonsås, broccoli och ris. Det var första gången vi testade tillaga detta, men det blev trots allt riktigt gott och väldigt mättande.

Av Malin Nyström - 21 augusti 2012 10:19

Godmorgon, ännu en ny dag har nu kommit! Klockan är snart 10:30 och jag har nästan nyss vaknat. Så just nu sitter jag och verkligen njuuuter av min frukost. Fasen, jag ÄLSKAR frukost! Brukar  till och med längta till den när jag går och lägger mig om nätterna. Är ni likadana?

Dagens få planer:
- Möte.
- Göra några ärenden.
- Gå en långpromenad.

Av Malin Nyström - 20 augusti 2012 21:12


Bodypumpen gick galant och jag känner mig riktigt häligt mör i kroppen nu. Före och efter pumpen tog jag mig som sagt en sväng på löpbandet för att få rensa huvudet och svettas lite extra. Skönt för både kropp och själ! ..Jag har nu fyllt på med lite protein, så nu har mina muskler fått bränsle för återhämtning.


Nu dusch och sedan mys tillsammans med C.

Av Malin Nyström - 20 augusti 2012 18:40

Äntligen dags för ett underbart jobbigt bodypump pass. Som jag har längtat! Det var ett tag sedan sist nu, men det ska bli skönt att få utmana och köra slut på kroppen ordentligt igen.

Av Malin Nyström - 20 augusti 2012 12:59



Hej på er!
Nu är det så att jag börjar bli väldigt sugen på en ny header, kanske en lite mer höstig. Denna designen som jag har nu har jag gjort själv men jag tycker att den är ganska tråkig och jag har haft den sedan jag startade bloggen.. Dessvärre så kan jag inte göra något mycket mer avancerat heller.

Så om någon av er råkar har kunskapen och vill vara en ängel och hjälpa mig med en ny header så får denna person gärna höra av sig. I sådana fall, kontakta mig på nmnm09@hotmail.se eller skriv en komentar. Tack på förhand!

Av Malin Nyström - 20 augusti 2012 11:23

Goddag.

Imorse efter jag vaknat till liv och ätit frukost så satte jag på mig mina Walk skor och sedan begav jag mig iväg på en 45 minuter lång promenad runda. Skön start på denna nya vecka.

Dagen idag ser ut så att jag snart ska äta lite lunch, senare ska jag fixa några viktiga saker. Ikväll är det Bodypump som gäller och kvällen avrundas med en lugn myskväll tillsammans med C. ♥



För övrigt så önskar jag ett stort lycka till, till alla ni som har återgått till skolan idag eller ska göra det denna vecka. Hoppas ni får ett underbart år och kom alltid ihåg att ni studerar för eran egen skull!

Av Malin Nyström - 20 augusti 2012 00:15



Ska jag alldeles strax gå och lägga mig, ska bara dricka upp mitt te och äta upp min goda kvällsmacka. Är inte trött alls, konstigt nog. Men vill att det ska bli imorgon snabbare. Först massa viktiga saker som måste fixas, och sedan lite senare är det träning som gäller. Efter det blir det att fara hem och mysa med min underbara pojkvän. Saknar ihjäl mig efter honom, och vill bara att han ska vara här. Mitt hjärta.

Anyhow, time to hit the bed.

Ovido - Quiz & Flashcards