norrlandsflamma

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Malin Nyström - 18 augusti 2012 20:15

Efter dagens middag som för övrigt bestod av en underbart god tacosallad så valde jag att dra mig iväg på en riktigt härlig PowerWalk runda. Rundan fick sitt slut på 4.6 km, jag maxade galet och fick slut tiden på 29 minuter. Galet kul att få bra tid.

Ska strax duscha lite snabbt, och sedan ska jag krypa ner i C's goa tröja, mysa ner mig i soffan framför en bra tjejfilm eller kanske till och med två. ..har även köpt lite mörk mintchoklad och massa jordgubbar som jag ska smaska i mig lite utav ikväll. Myspys. 

Av Malin Nyström - 18 augusti 2012 11:15

Godmorgon allihopa! Eller, godmorgon och godmorgon, goddag rättaresagt! Vaknade efter klockan elva idag, men ibland så får man sova länge. Eller hur?

Just nu glider jag omkring i min pyjamas här hemma och ska snart göra mig något att äta. Men i alla fall idag blir det att köra en lagomt lång PW, och sedan tänker jag nog bara ta det lugnt till fram tills ikväll. Hörs senare!


..en lite äldre bild på mig.

Ovido - Quiz & Flashcards