norrlandsflamma

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Malin Nyström - 17 augusti 2012 21:15

Precis avslutat ett riktigt hårt och bra pass! Kvällens pass bestod av rygg- och magträning + 30 minuter jogging, jag är nöjd! Sitter för tillfället och varavar ner, fyller kroppen med lite fett, protein och vitaminer. ..det är viktigt med mat och näring, underskatta aldrig det!

Av Malin Nyström - 17 augusti 2012 18:43


Linne Gina tricot, Shorts H&M, Hårring H&M, Skor Din sko.

Av Malin Nyström - 17 augusti 2012 18:11

Har precis mummsat loss på min kycklingsallad med ägg, avokado, tomat, melon, annanas, fetaost & keso. Så satans gott! - Nu blirre att vila en liten stund!

Av Malin Nyström - 17 augusti 2012 14:58



Efter min härliga långpromenad bestämde jag mig för att njuta ordentligt av det super underbara vädret, så jag drog ut en filt och lite annat nödvändigt på min mor och fars gräsmattan, och där har jag leggat och stekt i solen i någon timma nu.


Riktigt skönt!

Av Malin Nyström - 17 augusti 2012 11:29

Hello! Hur mår ni? Med mig är det i alla fall toppen. Vaknade för någon timma sedan, har dock bara hunnit äta en smarrig frukost och glo på tv'n i två timmar. Lat jag kände mig då jag skrev detta. Haha!Men det ska det bli ändring på, för jag ska alldeles strax bege mig ut på en solig långpromenad.

Idag väntar bara träning, vilket ska köras senae idag nån gång. Hade ju vilodag igår så just nu sprakar det i hela kroppen av energi. Ska bli riktigt skönt att köra skiten ur sig - me like!

Ovido - Quiz & Flashcards