norrlandsflamma

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Malin Nyström - 23 augusti 2012 19:19


Efter en liten gnutta tjat på min kille så ska vi nu ta oss en promenix. Så jag ska ta på mig mina promenad skor och promenixa i eftermiddagssolen med min underbara kille.


Förresten, vad hade ni velat se mer av i min blogg? Vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre, börjar nästan få slut på idéer. ..Bilder? Tips? Mat? Mode? Träning? Ös på med idéer. Eller är ni redan helt nöjda?

Av Malin Nyström - 23 augusti 2012 17:32

Hoppas att eran dag har varit bra! Själv så har jag sprungit runt som ett tok och gjort några ärenden och sedan städat i mer eller mindre hela lägenheten. Men nu har jag äntligen tagit mig tid till en liten paus för att ge min kropp lite näring.


Dagens middag blestod bara av rester från tidigare middagar, fast det var ju endast god mat, så det gjorde ingenting. Nu ska jag strax börja dammsuga golven, och jag kan lova att det behövs. Så vi hörs senare!

Av Malin Nyström - 23 augusti 2012 10:04

God morgon!

Klockan är just över tio och jag har nu varit vaken i ungefär en timma! Har sovit jättegott inatt, men trots det så var det ändå rätt så tungt att stiga upp vid åtta, så jag snoozade till nio. Men med tanke på när jag somnade inatt så är det ändå en ganska tidig uppstigning. ..Nu ska jag gör i orning en god och nyttig frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards