norrlandsflamma

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Malin Nyström - 5 augusti 2012 14:00

Har precis lunchat loss på Familjen Dafgårds Franska kycklinggryta med fullkorns matvete, tomat, pumpafrön & haricots vers, så satans gott!


- Nu blir det att fixa och sortera lite bilder och sedan ut och gå en liten promenad ...eller två!

Av Malin Nyström - 5 augusti 2012 10:12

God morgon på er! Hade svårt att komma upp klockan 9 i morse så snoozade till 10. Ugh! Nu ska jag iallafall göra i ordning en så god och nyttig frukost som möjligt. Det är dock lite krångligt här i husvagnen, men det ska nog gå att fixa. Sedan hade jag tänkt dra på mig träningsbyxor, och bege mig ut på en power walk innan lunchen. Perfekt sätt att starta dagen på! Energi.

Ha en toppendag!

Av Malin Nyström - 5 augusti 2012 00:41


Stänger ner nu, är faktsikt rätt trött och klockan börjar bli ganska mycket. Ska käka lite kvällsfika och sedan så ska jag sova. Men vi hörs imorgon när det är söndag och då är det bland annat ett härligt jogging pass som gäller!


..Och från och med imorgon lova jag med handen på hjärtat att bloggen äntligen kommer uppdateras lite oftare och med mer intressanta inlägg. Ja, alltså ungefär det bloggen brukar bestå av. Men allt jag egentligen har och säga är bara godnatt allihopa.

Ovido - Quiz & Flashcards